Förlåt, Men trångsynta IDIOTER!

jag blir så Irriterd på folk,vänner,släktingar snackar om saker de inte har någotsomhelst aning om, dvs just MITT val av hundras/er.
JAG & MIN lilla familj har valt att leva m det NI kallar "kamphund/ar.
och min fråga är egentligen till er: VARFÖR bryr du/ni er egentligen?
VAD vet du/ni EGENTLIGEN om dessa hund/hundar? förutom d som står på löpsedeln?
Jag tycker INTE om folk som snackar om saker de inte har någonsomhelst jävla aning om, och dessutom försöker sitta och predika för mig om just denna sak som jag till 110% kan!
vad e grejen egentligen?!
Tror ni att jag skulle ha en farlig hund hemma tillsammans med mina barn och riskera någonting?

NEEEEEEEJ!!!!!
Folk snackar så mycket om att det ska förbjudas, det e farligt och hit & dit, vafan get a life!
förbjuder vi någon/några raser så kommer det ALLTID finnas de som avlar på de iaf och bara kallar d för något annat elr mest troligt att det är en blandras.
ställ istället krav på hundägarna, det borde finnas licens precis som på vapen att få äga en hund av Brukshundsraserna, för det är en arbetsmaskin, ingen jävla liten handväskehund som ska ligga hemma!
ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ  ER SOM YTTRAR SIG EFTER ATT HA LÄST PÅ LÖPEN OCH TROR SIG VETA!!
Vilka Mördarmasiner va?




Kommentarer
Postat av: Emma

Bara massa sötisar tycker jag =)

2011-08-08 @ 14:37:59
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja eller hur emma :) men missa att lägga in en bild på dej, får bli ett eget inlägg fast kanske i positiv bemärkning ;)

2011-08-08 @ 23:35:13
Postat av: Emma

Haha söt du är! =) Ses snart tycker jag! Kanske vi ska ta en promenad i dagarna?

2011-08-10 @ 20:05:18
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0