19/12

måndag igen.. idag har jag agerat Tomte hos dagmammorna och delat ut paket till alla barnen, och d gick jätte bra, ingen kände igen mig :) jag trode att William & Oliver skulle bli rädda, små barn brukar ju bli det, men icke då.. de stod precis framflr mig ochh "snackade" hela tiden :) Gullungar!! just nu sitter jag i soffan m en kopp kaffe och myser under filten framflr tv´n. Robin tog m sig Shiro och gav sig iväg upp t Ösby för att hugga oss en fin gran! så sen när de komme rhem så ska vi klä den tillsammans. Idag betalade vi in handpenningen på våran bebis som kommer i Mars, ska bli så himla spännande att få hem henne. vi vet ej va vi ska döpa henne till, men d måste va något på S iaf eftersom d e kull S. men det lutar år Samathta elr Sadie. nu kom min baby hem så nu ska vi klä gran ;) Puss & Kram T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0