Onsdag...

måste erkänna att ja känner mig bakfull idag... blev nog liite onykter igår iaf :) haha
vi tittade somsagt på arvingarna på Tyrol igår... det va skitbra, god mat osv.
efter spelningen så kom Lasse ner och vi stog och prata ett tag, sedan drog han tillb till hotellet.. och Tommy kom ner och satt och snacka och tog en öl. jävla trevlig kille det där....
tycker dock att det v tråkigt att dem inte spela så länge igår och att det inte fanns någonstans att dansa...

Idag har ja & svärmor vart i Åkersbega centrum och shoppat loss lite...
blev nya pyjamaser & strumpor till killarna.. samt mössor.
till migsjälv vart det rakhyvlar ( ett måste ) sen så råkade jag visst färga mitt hår chockladbrund ;) jag e skiiit snygg! snyggare än vanligt mina fans ;) haha

nej nu ska jag till ica och köpa mig en coca cola.. i neeeed!



Puss & Kram
       T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0