Söndag.

Hello Readers!
dåli update IGEN...

I fredags va vi somsagt på Skansen, vilket va KANON, vi hade sjukt bra väder och alla var glada och bäst av allt fick man se och ta på djur ;)
jag va nog minst lika glad som alla ungar där :) haha
här kommer lite bilder från våran dag.



Och i lördags va det bara lungt här hemma! Vi har ju vart barnvakt åt K´s M i helgen.
det har vart så kul så :) sötunge!
Oh idag har vi vart ute och åkt båt. Det va Tvillingarnas debut i sina nya flytvästar! haha



Nu sitter jag & älskling och kollar på BB töntar som vi e!
och imorgon börjar en ny vecka.. en vecka som jag väääntat på...
för på Tisdag ska jag nämligen på Grönan m 4 andra snygga damer och se på Arvingarna!
ÅH vad jag läängtar efter att bara få sitta/rocka loss till låter som jag kan utan & innan och bara sjunga med.



Nu orkar ja inte kolla BB längre utan d blir dusch ch sedan paaang i säääng, måste ju upp tidigt imorgon då jag ska lämna M på dagis senast kl 08.30.
och innan dess ska ja fått upp Tvillingarna tagit på dem kläder fått i dem frukost samtidigt som ja ska se till att M har sin matsäck och kläder och fått i sig sin frukort!
gah, normalt sett e ju inte tvillingarna vakna vid den tiden! haha


Puss & Kram
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0