Torsdag kväll.

Idag vaknade jag och barnen vid 09.30 ca, en välbehövlig sovmorgon för oss alla. Vi åt frukost och gjorde oss i ordning för dagen, lämnade barnen vid 11.00 hos dagmamman och sedan gick jag till jobbet, alltid lika härligt att kliva innanför dörren och mötas av ALLA Goa ungar!
Väl efter jobb kom jag hem till 2 söta men väldigt trötta små älsklingar!
Efter middagen kom Robins farmor & Farbror och hälsade på, Robins farmor Eva har inte sett barnen sen dem va ca 4 mån gamla! Vilket är jääääätte länge sen...
Men nu ht de åkt och barnen sover, och jag har vart ute m hundarna i regnet ( hundarna led nog mest ) så nu ska jag & R ha lite mys och sedan sova.
Imorgon är jag ledig så d blir en heldag med William & Oliver <3


Puss T


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du uppdaterat massa på sista tiden =) Grabbarna har ju blivit galet stora! De växer så häftigt mycket i den åldern. =) Hoppas ni har en bra start på veckan! Kram

2011-10-11 @ 10:36:22
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: jessika

anmäl dig till dagens omgång av "dagens blogg"

2011-10-11 @ 10:56:15
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0